Trafikmiljö i ett mindre samhälle

Utbildningar för bil, moped och släp.

Eller intensivkurs om du har bråttom. Här hittar du våra olika utbildningar som förbereder dig för teoriprovet och uppkörningen.

Trafikskolebil i skogsglänta

Allt du behöver för uppkörningen till bilkörkort

För att lyckas med sin körkortsutbildning behöver man en bra planering, kontinuitet och lite tålamod samt engagemang. Vi hjälper dig med planering, goda råd och erfarenhet från många års utbildning av körkortselever.

Bild på släpvagnsekipage

Körkort för släp

Ska du på husvagnssemester eller bara vill kunna få med dig mer än vad som ryms i bilen? Då är vår släpvagnsutbildning något för dig.

Person som övningskör med moped

Vägen till ditt mopedkörkort

Vi jobbar med helheten i din utbildning och våra rutinerade lärare Jenny, Johannes och Oskar kommer att hjälpa dig hela vägen till ditt mopedkörkort.

”Mycket bra trafikskola, speciellt POS Falkenberg. Extremt kompetent och erfaren personal som guidar och hjälper dig igenom hela utbildningen! Rekommenderar verkligen POS Trafikskola… 5+ stjärnor!! Stort tack till Stefan, Johannes och Maria! 🚗”

Melvin Elverskog

”Mycket bra trafikskola att välja, man lär sig på ett effektivt sätt och man har kul medans man gör det.”

Liam Hansen

”Otroligt engagerade instruktörer. Detta är den bästa körskolan. Underbar atmosfär.”

Adriana Gierasimiuk