Bild på handledarboken på ett bord

Introduktionsutbildning för handledare och elev

Handledarutbildning är till för att du som handledare tillsammans med din elev går en utbildning där ni får tips, råd och information så att er privata övningskörning blir så bra som möjligt.

Handledarutbildning för handledare och elever

Vi vill att vår trafikskola ska vara en plats där du som person kan växa och få självförtroende i din förmåga att navigera på vägarna. Handledarutbildningen ger en bättre förståelse för de faror och utmaningar som kan uppstå.

Om eleven är inskriven och gör sin utbildning hos oss, kostar det inget för denna.

Vår utbildning sker på lördagar 08.30 – 12.30 samt tis, ons eller tors 16.15 – 20.15. Vi har oftast kursen vid tre tillfällen varje månad. Priset är 600:- per deltagare och då ingår kursmaterial samt fika. Kursdatum hittar ni på startsidan, samt i E-butiken.

För mer info gå in på www.transportstyrelsen.se för att se vad som krävs för just dig.

Maj
Handledarutbildning Varberg
Torsdag 16.15-20.15
Boka
Maj
Handledarutbildning Falkenberg
Lördag 08.30 - 12.30
Boka

”Smidigt och snabbt, väldigt tryggt och en rolig förberedelse inför körkortet!!!”

Hannah Claesson

Kan varmt rekommendera den här körskolan, bra lärare 👍

Becca Harri

“ Bästa körskolan! Kunde inte ha valt en bättre körskola! Personalen är toppen och man vill komma dit och se till att få sitt körkort och all hjälpen man får! “