Intensiv utbildning

Vi erbjuder intensivkurser som är anpassade efter dina egna behov och önskemål.

Intensivutbildning – för dig som behöver körkortet bums

Vi erbjuder intensivkurser året runt. Vi vill gärna hitta den lösning som passar dig bäst och därför är POS noga med att ge dig precis den utbildning du vill. Vi är inte låsta utan kan erbjuda kurser på två till fyra veckor eller ett upplägg som passar just dig.

Nu Erbjuder vi Intensivkurs samt boende på fantastiska Fästningens B&B! https://fastningens.se/

Vi har bakat ihop alla våra populära intensivkurs paket med möjlighet till 8 dagars boende ett stenkast från Varbegs station och POS trafiskola. För mer info och priser besök www.intensivkursnu.se

”Mycket bra trafikskola, speciellt POS Falkenberg. Extremt kompetent och erfaren personal som guidar och hjälper dig igenom hela utbildningen! Rekommenderar verkligen POS Trafikskola… 5+ stjärnor!! Stort tack till Stefan, Johannes och Maria! 🚗”

Melvin Elverskog

”Smidigt och snabbt, väldigt tryggt och en rolig förberedelse inför körkortet!!!”

Hannah Claesson

Kan varmt rekommendera den här körskolan, bra lärare 👍

Becca Harri