Elever och prersonal i POS trafikskolas lokaler

Vi byter system - ny shop kommer inom kort

Vi sakta men säkert att migrera över till nytt affärssystem samt nytt digitalt teorimaterial från Teoricentralen. I samband med det byter vi även webbshop.

Webbshop under uppbyggnad. Men nu är den snart på plats!

Just nu finns det ingen betalfunktion i webshopen men artiklar är på plats.

Det går bra att swisha en betalning till 123 034 5009. Ange personnummer och mejladress som meddelande.

Vi väntar även på funktioner för att kunna lägga upp hela vårt kursutbud.

Falkenberg
Holgersgatan 10 b
falkenberg@postrafikskola.se
0346 -136 96 / 070-864 58 21

Varberg
Magasinsgatan 6 a
varberg@postrafikskola.se
0340 -136 10 / 076-314 93 51

“ Noggrant, grundligt, engagerat och mycket, mycket tålmodigt med en seg, envis och målmedveten Fröken. Tack!“

Sari Andersson

”Fantastisk körskola! Väldigt hjälpsamma och fantastiska lärare. Jag kom dessutom en timme sent till en lektion och fick ändå köra för Lotta hade en lucka! Dom är verkligen superhärliga på POS och den helt klart avgörande faktorn till att jag tog körkort idag! Ett speciellt tack till Lotta!”

Kristofer

”Hej Jag hade massa problem med körprov hade gjort 5 stycken och va på krigsstigen jag kom hit till POS och på 3 dagar och 4 körlektioner senare så klarade jag uppkörningen tack vare Stefan hos POS trafikskola Falkenberg, världens bästa trafikskola.”

Markus Danesten